5 улюблених проєктів фотографа Вови Клевера

Вова Клевер став переможцем у категорії «Фотограф» конкурсу Bazaar Fashion Forward у 2019 році. За рік Вова успішно зарекомендував себе як професійний фотограф, що знімає для глянців та модних брендів, паралельно працюючи артдиректором бренду GUDU. Для Harper’s Bazaar Україна Вова представив свої найуспішніші та найулюбленіші проєкти.

1. Зйомка прими-балерини Катерини Кухар

Наразі я працюю артдиректором бренду GUDU, чому безмежно радий, адже робота з Лашею, креативним директором бренду, дає мені можливість проявити себе на всі 100. У нас з ним повний конект, що дуже допомагає у роботі. Ця зйомка була присвячена костюмам, які Лаша зробив для балету «Кармен» Національного академічного театру опери та балету України ім. Тараса Шевченка. Головну роль виконувала відома артистка балету Катерина Кухар. Дуже щасливий, що вдалось подати її образ саме так, адже тут є відсилка до імпресіонізму (рухливість, мінливість, розпливчастість) та картин Деґа, творчість якого в основному відома портретами балерин. Також тут присутні рух, динаміка, експресія − всі ознаки, притаманні балету.

2. Режисура відео GUDU SS'21

Для мене завжди було важливим не стояти на місці та пробувати себе у чомусь новому. Режисура − це креативне поле, яке мене дуже надихає, і тому мені хочеться також розвиватися як режисер. Як я писав вище, робота з Лашею (креативним директором GUDU) дає мені можливість проявити себе на всі 100. І через те, що у нас із ним схожі смаки, планування та креативний процес в роботі над відео проходили гладко. Ми разом були на кожному кастингу, думали над розкадруванням і планували все до маленьких деталей. Одним словом, у цьому відео було два режисери. І дуже важливий момент − музика. Я пам’ятаю, як ми вийшли з офісу і Лаша сказав: «Я знаю, що за пісня має бути тут» –  і показав цей болгарський фолк, який ви чуєте у відео. В мене одразу пішли мурашки по шкірі від нього, і я сказав: «Так, це воно!» Але якби ви знали, скільки труднощів було під час та після зйомок цього відео… Якщо дуже коротко: зйомка була на межі зриву, тому що вночі мене набрав оператор і сказав: «Техніки, людей та світла не буде. Ось така ситуація». Спочатку я подумав, що мені це приснилось, але, прокинувшись о шостій ранку, зрозумів, що це реалії. На щастя, нам все-таки вдалося знайти нових людей, техніку та світло й о 12-й ми вже знімали. Та це ще не все. У день презентації були проблеми з монтажем, і ми до останнього не могли вивести відео. Рівно за пів години до показу нам все ж вдалось це зробити. А буквально нещодавно мене пограбували на вокзалі та вкрали жорсткий диск з відеоматеріалом, який ми планували використовувати для подальших цілей бренду… Ось такою ціною нам далось це відео, але я більш ніж переконаний: тепер ніякий відеопроєкт нам не страшний, та й проблеми – це тільки в нашій голові, чи не так?

3. Іра Кравченко для LITKOVSKAYA PRE SS'21 COLLECTION

Це була одна з останніх зйомок у рамках моєї роботи як артдиректора LITKOVSKAYA. Я працював там півтора року і набрався дуже багато досвіду, за що я дуже вдячний. Давно хотів пофотографувати Іру, і нарешті це вдалось. Зазвичай з моделями я вибудовую зйомки таким чином: виставляю кадр, позу, коментую емоції, підправляю. Так я спробував і з Ірою, але дуже швидко зрозумів, що з нею це не спрацює. Вона сама пропонувала себе в кадрі, та ще й так швидко, що мені залишалось тільки ловити її. Ось що відрізняє топ-модель від звичайної моделі.

4. Зйомка Ірини Горбачової для Armani Beauty

Я познайомився з цією прекрасною людиною під час зйомок для LITKOVSKAYA. Ми тоді робили спецпроєкт LITKOVSKAYA PEOPLE, в рамках якого брали в Іри інтерв’ю. Їй вдалось тоді закохати в себе всю команду, і насамперед мене. У нас відбувся тоді класний конект, і ми пообіцяли одне одному, що ще познімаємо разом, адже, за словами Іри, «саме наші з тобою фото вирізняються серед інших. Ти мене бачиш якось по-особливому». Мені це до безтями приємно, адже я хочу на таких зйомках показати внутрішній світ людини, її душу, переконання, риси характеру. Іру я бачу жіночною з характерними рисами маскулінності. Це важливе поєднання, адже у кожного з нас є і жіноче, і чоловіче. Тому я був трохи шокований, коли в середині липня Іра спитала мене, чи я в Києві. Але я був тоді у Львові, тому відповів, що буду завтра. Ми поснідали, швидко все прикинули... і за день організували зйомку, якою всі пишаємось. І це далеко не остання наша спільна робота. Нам є що сказати.

5. GUDU PREVIEW / THEO SS'20 / LITKOVSKAYA FW'20/21

Чесно, мені важко дається такий вибір (топ-5 проєктів, найкраща книга/фільм і т.д). Тому на п’яте місце ставлю три проєкти. Перший − це зйомка для прев’ю нової колекції GUDU SS’21. Мені вона подобається простотою, чистотою та легкістю. Завжди прагнув до такого результату. Бо найпростіше − завжди найважче. До того ж це моя перша робота на посаді артдиректора цього бренду, тому це в якомусь сенсі оновлення бренду і свіжий погляд на нього. Другий − це зйомка, яка була ще у вересні 2019 року. Тоді я в основному знімав у теплих тонах, мені подобався ефект golden hour. І ось на зйомці я чую від стиліста: «please no warm light, I want it cold». І мені прям в процесі довелося себе ламати, що мені насправді дуже сподобалось, адже я завжди відкритий до всього нового. Стилістом на зйомці був Riccardo Terzo. Працювати з ним надзвичайно цікаво, адже рівень роботи абсолютно інший. Ми знімали 10 годин на одній локації, робили всього декілька кадрів на образ та йшли далі (зазвичай зі зйомки може бути 3000 кадрів, а цього разу − всього 900). Шкода, що результатом був задоволений тільки я, бо бренд зробив жахливу, як на мене, корекцію кольору. Але це вже неважливо, я досі пишаюся цією роботою. Третій − це кампейн LITKOVSKAYA FW’20. Простота, форма, колір, стиль. Мені й досі подобається в ньому все.

GUDU PREVIEW 

THEO SS’20

LITKOVSKAYA FW’20/21

 

 

 
(044) 496 15 92
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.