5 міфів про професію ілюстратора. Коментує Марія Гаврилюк

Професія ілюстратора не втрачає своєї актуальності. Створюючи оригінальні у своєму роді зображення ілюстратори вміло балансують між творчістю та комерційними замовленнями, що допомагає їм реалізуватися в будь-яких сферах. Докладніше про професію ілюстратора нам розповіла переможниця Bazaar Fashion Forward 2017 року, ілюстраторка та співзасновниця бренд-проєкту Gunia Project, який займається створенням прикрас, кераміки, одягу, аксесуарів, посуду і не тільки на ресурсах української та світової культури, Марія Гаврилюк. Раніше дівчина також поєднувала кар'єру fashion-ілюстраторки з позицією артдиректорки бренду Lake studio.

У нашому матеріалі Марія прокоментувала розповсюджені міфи про професію ілюстратора, спростовуючи чи підтверджуючи їх. Ще більш цікаві й актуальні питання їй поставить головна редакторка Harper’s Bazaar Україна під час онлайн-інтерв’ю, що відбудеться 12 серпня.

1. Щоб стати ілюстратором, потрібно здобути профільну освіту.

Я знаю дуже багато прекрасних ілюстраторів, які працюють без профільної освіти. Головне – це постійна практика і велика любов до професії.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Maria (@maria.gavryliuk)

2. У ілюстратора повинен бути свій стиль.

Так, мені здається чудовим, коли ти відразу розумієш, хто автор роботи. Згодом стиль змінюється і трансформується, але у будь-якого хорошого ілюстратора або художника є свій почерк.

3. Працюючи з комерційними проєктами, ілюстратор втрачає творчу свободу. Його робота – це на 50% творчість і на 50% бізнес.

Найчастіше доводиться прислухатися до побажань замовника, і ти не завжди з ними згоден. Ілюстрацій, які стверджують з першого разу, меншість, але однозначно будь-яке завдання можна зробити цікаво.

4. Робота ілюстратора фінансово нестабільна і непостійна.

Залежить від того, наскільки вміло ви організовуєте свій робочий процес. Працюючи ілюстратором, можна добре заробляти й мати постійний прибуток.

5. Сьогодні ілюстратор повинен вміти себе продавати і бути активним в соціальних мережах.

Так, особливість роботи будь-якого фрілансера в тому, що ти сам собі й піарник, і бухгалтер, ілюстратор і менеджер, а одне без іншого не буде працювати.

 

(044) 496 15 92
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.