5 міфів про професію стиліста. Коментує Євгенія Скварська

Робота стиліста – нелегка праця, а вірніше сказати, виклик та іспит. Якщо це так, то стиліст Євгенія Скварська, яка перемогла в конкурсі Bazaar Fashion Forward 2015 року, здала його на відмінно. Енергійна та закохана у свою роботу дівчина ламає стереотипи про свою професію. Євгенія – модний та медіастиліст. Є особистим стилістом багатьох публічних осіб. Дівчина працює з такими виданнями, як Harper`s Bazaar, L`officiel, Vogue, ELLE, Cosmopolitan, а її досвід роботи (більше 6 років) говорить про те, наскільки вона затребувана.

Фото: Денис Маноха
Макіяж і зачіска: Оксана Черепаня

Євгенія прокоментувала розповсюджені міфи про професію стиліста, спростовуючи чи підтверджуючи їх. Ще більш цікаві й актуальні питання їй поставить головна редакторка Harper’s Bazaar Україна під час онлайн-інтерв’ю, що відбудеться 15 липня.

1. Усі стилісти вдягаються за останніми тенденціями у брендових магазинах класу люкс. 

Звісно, не всі стилісти. Якщо гнатися за модою, потрібно дуже багато речей, а також швидко їх міняти. Я за етичну моду, тож речі, які мені більше не подобаються або не здаються актуальними, я продаю. Але я ніколи й не купую забагато речей. Це більше про стиль, ніж про моду. До того ж комбінувати речі значно цікавіше, ніж носити брендові тотал-луки. 

2. Стиліст читає багато глянцевих журналів та книг.

Я колекціоную книги, арт-буки та деякі випуски глянцю. Збираю видання, що видаються мені знаковими. Але я більше дивлюся, ніж читаю. В онлайн-виданнях, Pinterest або в Instagram. І, чесно кажучи, роблю це постійно. Коли ти багато чого дивишся – тільки тоді можеш легко генерувати власні ідеї.

 

Проєкт на карантині для Vogue Czechoslovakia
Фото і арт-дірекшн: Лера Леванова

 

3. Щоб відзняти едіторіал, потрібно не більше декількох годин.

Ні, зйомка може займати скільки завгодно часу. Менше ніж пів дня точно не займає, якщо взяти до уваги всі етапи підготовки. За кадрами, які тобі потрібні, у пошуках нових локацій і нових облич можна і поїхати кудись. Нещодавно я їздила з Києва до Львівської області, щоби зняти в локації, яка мені цікава. Пів дня в дорозі, день скауту, цілий день зйомок і відбору кадрів. За годину хіба що можна зробити моделі мейк і зачіску.

4. У стиліста на зйомці завжди присутні багато асистентів.

У мене в залежності від складності проєкту від одного до трьох асистентів. Іноді ще водії або кур’єри, коли маємо великий обсяг роботи. Організаційна та асистентська робота не така складна, але займає багато часу. І головне, що треба встигнути, – зробити все до дати зйомки. Сама через це може рости кількість задіяних людей.

 

Зйомка рекламної кампанії Katimo
Фото: Андрій Грей
Макіяж і зачіски: Оксана Черепаня

 

5. Стилісту необхідно мати навички логістики, бізнес-навички та аналітичний склад розуму.

Мені цікавіша робота креативного директора – придумувати концепції зйомок і потім стилізувати їх. Але ці концепції мають відповідати ДНК бренду або кампейну, транслювати меседжі, які потрібні моїм клієнтам. Для цього потрібно мати відповідну компетенцію. Так само як і вміти презентувати свої ідеї. Так, у цьому багато аналітики. А для того, щоби планувати підготовку до проєкту, особливо об’ємного, дійсно треба мати продюсерські навички, вміти чітко ставити задачі, делегувати їх, прогнозувати можливі проблеми і помилки. Моя робота завжди командна, тож це сервіс. Усім має бути комфортно кожної хвилини. Отже це не тільки про підбір симпатичного одягу. Цього замало, щоби працювати і рости.

Спецпроєкт з ЦУМ КИЇВ
Фото: Аня Брудна
Макіяж і зачіски: Оксана Черепаня

 

(044) 496 15 92
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.