5 міфів про професію фотографа. Коментує Стефан Лісовський

Стефана Лісовського, котрий переміг на конкурсі Bazaar Fashion Forward у 2016 році, можна сміливо назвати одним з найзатребуваніших українських фотографів. Стефан знімає для Ruslan Baginskiy і Bevza, співпрацює з українськими виданнями, а також з російськими Harper’s Bazaar і Tatler.

Стефан прокоментував розповсюджені міфи про професію фотографа, спростовуючи чи підтверджуючи їх. Ще більш цікаві й актуальні питання йому поставить головна редакторка Harper’s Bazaar Україна під час онлайн-інтерв’ю, що відбудеться 7 липня.

1. Аби стати фотографом, необхідно вивчитися у фотошколі чи пройти курси.

Стефан: Радше ні, ніж так. Розуміти технічну сторону професії «фотограф», вміти працювати зі світлом і кольором обов’язково потрібно. І якщо ви маєте можливість повчитися цьому де-небудь закордоном – why not. Але я б радив попрацювати асистентом рік-другий в хороших фотографів у Європі. В Україні такої освіти нема. Я не вчився. Лише самоосвіта.

2. Багато в чому фотографія залежить від техніки – краще одразу знімати на професійну дорогу камеру.

Стефан: Категорично ні. Око фотографа прорветься і через мильницю. Працювати з клієнтами можна і на напівпрофесійні камери.

3. З зірками працювати важче, ніж зі «звичайними» моделями.

Стефан: По-різному. В мене майже ніколи не було проблем з «зірками». Все завжди залежить від настрою, адже всі ми – люди. Моделі, зірки, неважливо… Твій професіоналізм складається в тому, аби зняти максимально комфортно та не затягувати.

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Stephan Lisowski Photography (@stephanlisowski)

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Stephan Lisowski Photography (@stephanlisowski)

4. Відповідальність за успіх зйомки лежить повністю на фотографі.

Стефан: На фотографі та стилісті, в першу чергу. Якщо в цій команді нема спільного погляду, зйомка приречена бути скучною, у кращому випадку.

5. Потрібні роки на те, аби створити собі впізнаване ім’я в фешн-індустрії.

Стефан: І так, і ні. З одного боку, зараз існує набагато більше майданчиків, аби показати себе і «вистрілити», з іншого, охочих – тисячі. Але на впізнаваності закицлюватися не варто. Лише на якості та рості у своїй роботі. Якщо це буде свіжо та круто, вас точно знайдуть.

 

(044) 496 15 92
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.